Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

1 σχόλιο:

  1. Μια αχτίδα στα μαλλιά
    κι όλα γύρω μαγικά
    ελπίδα
    μου χαϊδεύει την καρδιά
    μία μόνο σου ματιά
    στο ναυάγιο σανίδα

    Μια αχτίδα από φως
    μες στα τόσα τα καθώς
    αντέχει
    μου φωτίζει την ψυχή
    μου δανίζει μια ευχή
    και το είναι μου κατέχει.

    Πως μ' αρέσει η ματιά σου
    πως μ' αρέσει η φωτιά σου
    όταν μου χαμογελάς

    Με γλυκαίνει το φιλί σου
    με τρελαίνει το κορμί σου
    κάθε τι που μ' ακουμπάς

    Πως μ' αρέσει η φωνή σου
    πως μ' αρέσει η πνοή σου
    όταν πάλι τραγουδάς

    κι είναι βάλσαμο τ' αστέρι
    σαν με πάρεις απ' το χέρι
    και μου πεις πως μ' αγαπάς.

    Μια αχτίδα στην καρδιά
    θέατρο στα όνειρα
    μου παίζει
    δίνει χρώμα στην αυγή
    στην βαρκάδα μου πνοή
    στην ζωή με ξαναφέρνει.

    Μια αχτίδα ζωντανή
    παίζει σα μικρό παιδί
    με σένα
    κι 'ναι όμορφο το φως
    στην ελπίδα συντροφός
    η αγάπη σου για μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή